absoluttovee

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

:(

Av Tove - 25 oktober 2010 17:16

Asså det kan inte vara sant! Nej det kan inte! Igår fick ja veta det där o sen nu idag hände en till grej asså jag fattar inte. Asså du fattar nog inte hur förbannad jag blev på dej idag...asså det är klart du får göra vad du vill men asså jag trodde ju...nee deet går inte att beskriva. Men jag förstår inte. Varför?? Kan inte allt bara vara bra? Asså jag visste inte vad jag skulle göra. Men det blir ju förstås inte bättre för att jag försöker att inte vara i närheten av dej! O det är riktigt svårt för på senaste tiden har jag ju försökt ju göra tvärtom tills nu. Nu känns allt så hopplöst. Jag vet inte vad jag ska göra. Vad ska jag satsa på nu, att du ändrar dej?? ne så kan jag inte göra. Jag känner mej alldeles för självisk i sånna fall. Men det blir att jag tänker så... Nu har jag förlorat två saker på två dagar...det här är inte kul, bara inget mer händer nu. Vad ska jag göra?? Jag kan ju inte igga dej men jag kan ju inte vara som förr...imorn kommer du väl och vill ha hjälp på en lektion, vad ska jag säga då? Ingenting, nää det går ju inte men asså jag vill ju så gärna prata med dej men jag är alldeles för feg. Jag skulle aldrig kunna göra det. Men jag vet inte, du bryr dej väl såklart inte om jag pratar med dej elr inte du har ju någon annan... asså jag vet inget just nu. Jag vågar inte heller skriva vem du är, jag är för feg och jag vill inte att du tar illa upp men du skulle väl iof aldrig kolla på min blogg heller så det kanske inte spelar någon roll :(


Jag säger bara:



FAN!

 
 
Kajsalisa :''DD

Kajsalisa :''DD

25 oktober 2010 18:30

Men lilla gumman, haru nt lärt dej än att när man e riktigt ledsen o förbannad som du e nu så FÅR man faktiskt svära mer!! Kmr du nt ihåg mej o dej när vi vart förbannad så sa vi Helvetes Jävla Skit, ibland blev dt: Helvetes Jävla Skit Faaaan!!


Men aja ja stöttar dj alltid o ja tror ja fattar va som hart hänt m tanke på att ja stod breve när dt hände :P.


Aja Nu ska vi äta ;)

http://www.absolutkajja.bloggplatsen.se

Tove

25 oktober 2010 18:54

Hahahaha jo men jag ville ju va lite ordentlig ja ;)
Tack gumman

 
Ingen bild

mojsn

25 oktober 2010 20:34

finns gumman vi mst prata! du får inte må så här för du är värd mer!!!!

 
Ingen bild

Sigge

25 oktober 2010 21:01

Tror jag också förstår vad osm hänt :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove - 23 september 2011 21:38

Ja det har blivit en bloggpaus utan förvarning för mig ;) Ja har helt enkelt inte haft tid..   Men ska väl försöka komma igång igen iaf ;)  Men det har väl rullat på me skolan o stallet o allt. Förra helgen gjorde jag debut med Robby i regi...

Av Tove - 7 september 2011 21:30


inegn vanlig lektion idag då jag har avrit sjuk så fick bara rida en lektion, satsade förstås på hoppspecialen då ;) Robby var öööööverpigg men det funkade rätt bra på slutade när hindrena blev lite högre, han fick lite mer respekt och backade av lit...

Av Tove - 6 september 2011 15:53

sjuk igår o idag :(, men går nog till skolna imorn. ska gå och häääämta en kaka nu-------------->   sjukt tråkigt inlägg,,mm.. ...

-

Av Tove - 4 september 2011 19:11


    Jag måste vara världens lyckligaste tjej<3     ...

Av Tove - 4 september 2011 18:06


Var till Hofors idag med Melinda :D Det var kallt på morronen så jag hade varma kläder och mössa, va ju bara det att det blev varmt senare ;) menmen det gick bra. Melinda och Pontiac var jätteduktiga! :D Dem startade en LB bedömning A1:a och vann! :D...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards