absoluttovee

Alla inlägg under november 2010

Av Tove - 12 november 2010 18:03

Först var det vanliga lektionen o då var det hoppning :D Jag fick Wizir men Hanna ville ha honom o jag ville hoppa ponny för det kändes som att det var längesen fast att det inte var det ;) men då fick jag hoppa Bella iaf! :D Det gick faktiskt bra för hon var framåt o jätteduktig! Vi hoppade lite studs o så :D Sen hoppträning! :D DET VAR DEN BÄSTA PÅ LÄNGE, för Waldo var jättelätt att hålla in så att han inte tog stora språng, antingen hade han en bra dag elr så har jag blivit mer bestämd det vet jag inte men vi får väl se nästa gång ;) Då hoppade vi också studs o så, först vanligt o sen utan stigbyglar, då fick jag lite sämre kontroll för det var så länge sen jag hoppade utan ;) men det gick bra :D

Supernöjd iaf!!

:D

puss

Av Tove - 10 november 2010 21:07

Nu efter lite pluggning blire mys me en hästtidning o två mandariner ;)

Sen tevetittning :D


MYS PÅ HÖG NIVÅ! ;)

Av Tove - 10 november 2010 18:49

Idag var det blött!!! Min skor blev jätteblöta bara den korta biten till busshållplatsen, DRYGT!! så då fick jag byta skor i skolan. Idag var det inge kul på mentor time för våran ena mentor den som är bra är pappaledig så vi hade bara den tråkiga o en annan ist för den roliga "/ men vi klarade oss. Annars var det väl inget speciellt idag i skolan tror jag, vanliga tråkiga lektioner "/ men sen efter stack moa, emelie, kajja o jag hem till Kajja för vi skulle ut me Tjabo men då var inte Tjabo hemma så då gick vi hem till mig ist fast moa o emelie stack hem till emlie ;) aah o Kajja o jag höll på o grej lite o Kajja spillde ut mjöl köver bordet xD hahahah ;) men det gick bra iaf.

Inga planer för ikväll heller förutom att plugga...jo juste kolla på välkommen åter :D


Puss<3

Av Tove - 9 november 2010 20:36

Tjenare!

idag vare skola som vanligt då, det var faktiskt en rätt så skön dag för vi gjorde inte så mkt ;) Bara matten var dryg tror jag...ne juste svensakn osså ;) men spanskan o engelskan var kul iaf för då satt ja mest o prata ;) :D Aah o sen tog jag bussen hem o sen bussen till stallet. Där hjälpte jag Fanny me Bisse :) O vi grejade lite me Irma osså för hon typ skakade o rusade runt i boxen men sen blev hon lugn igen iaf :)

Aah o sen tog jag bussen hem från stallet för mamma kunde inte hämta mej "/



ÄNTLIGEN SNÖ IAF!!! GILLA!!

MEN GILLA INTE SNÖSTORM "/ när man ska gå till bussen...



puss

Av Tove - 8 november 2010 18:49

Hejhej!

Första skoladan idag efter lovet, tråååååkigt o joooobbigt "/

Men sen efter skolan stack jag till Greta o myste!! :D

Men nu hinnner jag inte skriva mer för jag ska ner o äta kebab ;)<3

puss

Av Tove - 7 november 2010 17:45

Här är lite bilder från tävlingen idag!! :D

                

Av Tove - 7 november 2010 14:28

Supernöjd me KM  idag!! :D Jag kom 3:a på Bamse o fick en gul rosett :) Jag tyckte det kändes jättebra :)

Jag ska lägga ut lite bilder men mamma mst komma hme me kameran först så jag får vänta en stund ;)




Puss :''D

Av Tove - 5 november 2010 20:15

Nee jag kunde inte blogga igår för efter stallet åkte vi till Gysinge o då satt pappa vid datorn hela kvällen o jobbade "/

Men igår var jag ju i stallet :) Kajja o jag tog bussen typ kvart över åtta :) för vi skulle träffa  Evve nere på stan, en kompis till Kajja som bor i Göteborg annars.

Sen i stallet så var det ju träningstävling o då hade jag Saiguss! :D Det var kul men han är ju inte hoppat mkt alls så han tyckte det var lite läskigt. Jag hoppade 60 cm men när vi red fram gillade han inte ett svartvitt hinder xD Men han var duktig för det blev 0+0 fel :) Sen var det Grönt kort kurs o det var ju lite långtråkigt bara... xD

Sen idag var jag först i Gysinge då o stack sen till köpis o köpte lite kläder på bikbok, ni får bild ngn dag nästa vecka :D Sen så stack jag till stallet o va på grönt kort kurs. Vi tränade på att lasta lite olika hästar :) Men efter ett tag blev det lite långtråkigt för de gjorde samma sak typ tio ggr så då stog ja mest o pratade med Josefin :) Sen åkte vi hem hit igen o aah! :''D

TAGGA SÖNDAG!!!:D:D:D:D


puss

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards