absoluttovee

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Tove - 26 november 2010 16:00

Nee kunde inte blogga igår elr i onsdags för i onsdags stack jag mer på stan efter skolan o sen så kom farmor o farfar dit så gick vi ut o åt o sen sov jag hemma hos dom o igår kom jag hem sent från stallet ;)

Men iugrå gick det bra i stallet iaf! :D

Först hade jag Bianca o det var dressyr :) Hon var superfin o Tina sa att hon tyckte vi passade bra ihop ^^ nästa gång äre markarbete på henne!!! :D:D:D

Sen på hoppspecialen hade jag Robby :D Det var kul :) Vi tränade lite omhoppningssvängar o studs o travhoppa o serie o sånt :D

Aah nu ska jag packa till Stockholm!!!!!! :D

Seeee yaa!

Bloggar på söndag när ja kommit hem från STOCKHOLM! :D

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards