absoluttovee

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Tove - 12 november 2010 21:39

Aah nu ahr jag skaffat nu header o så :)

Tyckte ni den blev bättre elr sämre än den förra?? :D<3puss

Av Tove - 12 november 2010 21:10

Nu har vi varit o ätit, de blev bishops vi åt på :) gottgott :D

Nu kollar mamma tv, pappa sitter vid datorn o jag sitter också vid datorn :)

Vet inte riktigt vad jag sak göra imorn men åker nog till farmor :D aah så blr det nog.

här kommer två bilder på mej o mina systrar :*<3     

Av Tove - 12 november 2010 18:06

Det va först skola idag då o det gick väl bra :) Gympan var tråkig som vanligt o på engelskan pratade vi o så för vi hade vikarie ;) Sen så förberedde vi oss på no lektionen inför no provet, det var inte kul iaf "/

Men sen stack jag till stallet, tråkig grönt kurs kort XD men det här var sista lektionen för på måndag är det prov! Sara ridskolechefen kom o frågade mej om jag ville va med i luciashowen, o stafetthoppa!!! :D FETT KUL DET SKA BLI!!!! :D  Hon hade glömt vilken häst det var jag skulle ha men det får jag väl reda på sen då :)

Nu blire lite mys för jag ska ut o äta me föräldrana! :D<3


Puss

Av Tove - 12 november 2010 18:03

Först var det vanliga lektionen o då var det hoppning :D Jag fick Wizir men Hanna ville ha honom o jag ville hoppa ponny för det kändes som att det var längesen fast att det inte var det ;) men då fick jag hoppa Bella iaf! :D Det gick faktiskt bra för hon var framåt o jätteduktig! Vi hoppade lite studs o så :D Sen hoppträning! :D DET VAR DEN BÄSTA PÅ LÄNGE, för Waldo var jättelätt att hålla in så att han inte tog stora språng, antingen hade han en bra dag elr så har jag blivit mer bestämd det vet jag inte men vi får väl se nästa gång ;) Då hoppade vi också studs o så, först vanligt o sen utan stigbyglar, då fick jag lite sämre kontroll för det var så länge sen jag hoppade utan ;) men det gick bra :D

Supernöjd iaf!!

:D

puss

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards