absoluttovee

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Tove - 2 november 2010 20:01

Oj jag såg nu att jag inte har lagt ut ngn bild på ett tag så här får det komma en:

Juste jag är ju hos mormor o morfar o mormor har en ny dator så hon har inga bilder på den än... xD menmen jag får lägga ut en bild ngn annan gång! :D  


Av Tove - 2 november 2010 19:58

imorn blire Cissi!! :D Så himla bäst men jag sak ner på stan innan också för att köpa ett par byxor, morfar var så himla snäll o gav mej pengar till det nu :D!! Men Cissi är inte hemma men hennes kompis är där o ska rida me mej :D Jag ska rida på Calle :D Han är såååå supergosig o rolig o rida!! :D Sen blire att åka till fältis, snälla mamma skjutsar mej från Cissi till fältis o sen hem :D

Tagga rolig dag imorn!!! :D


puss

Av Tove - 2 november 2010 19:56

Ahh han e verkligen bäst för nu har han skrivit ut första andra o tredje tr till mej!!! :D Ni som gillar hästar fattar nog vad jag menar iaf ;)<3


pussss

Av Tove - 2 november 2010 19:10

ahh idag stack man ner på stan o jag träffade Moa o Emelie där. Vi gick runt där o kikade i några timmar o sen gick vi på bio o då kom Kajja osså! :D Vi kollade på i rymden finns inga känslor, den var liite rolig den ;)

Nu sitter jag hemma hos mormor o morfar vid datorn o sen ska vi sticka hem men jag vet inte när.


Seeees

Av Tove - 2 november 2010 12:03

glömde skriva igår att jag var på grönt kort kurs på fältis o det var ju kul... tihi, fråga Fanny E ;)<3

Av Tove - 2 november 2010 11:59

Jag sov hos Kajja inatt vi hade askul!! :D

Igår så tog vi hand om en hund som Kajja o henens familj skulle ta hand om o när hon blir glad kissar hon på golvet så vi fick moppa golvet rätt så mkt XD ;) men hon är världens sötaste! :D

Sen vi typ 8 stack vi hem till Mojsen o vi gick typ runt lite sen ringde vi Viktor som går på engelska i typ åtttan :) Han hade en kompis hemma hos sig också som vi pratade me! :) Sen så bestämde vi att vi skulle träffas vid hemköp vid vad var klockan??... eeeh typ 10? aah så var det nog aah o sen hängde vi me dom ett tag o sen stack vi hem :D Vi hade asnice" :D

Sen idag åkte Kajja o henes familj till Högbo så nu sitter jag här hemma o ska städa snart, jag har precis städat åt K&R så vet inte om jag orkaaaar ;)



seees

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards