absoluttovee

Alla inlägg under november 2010

Av Tove - 16 november 2010 20:03

De blev mys idag igen.  Jag o pappa stack ut o åt för han orka inte laga nån mat, sällan ;)

Sen så har jag typ grejat en massa sen förra inlägget. Eftermiddan gick rätt snabbt ändå :D

Nu ska jag sticka ner till mamma o kolla på teve :)


puss

Av Tove - 16 november 2010 15:55

Hej! Idag var det skola som vanligt. Vi hade no prov o det gick väl bra :) På engelskan hade jag o Kajja det bäst!! ;) Tihi, Sebban vet ni ;)

Aah o sen stack ja hem o nu är jag hemma o har riktigt tråkigt "/ vet inte vad jag sak göra :( men får väl försöka hitta på nåt me nån


puss

en liten bild på mej ;)  

Av Tove - 15 november 2010 20:12

Idag hade vi spanskaprov, soprov o jag hade gröntkort prov.

Jag klarade provet så nu har jag grönt kort!!! :D:D:D:D

Idag gjorde vi väl inget särskilt i skolan ju jusyte vi bakade goda bullar på hemkunskapen ;) :D

Men sen åkte jag till stallet då o gjorde provet o sen hade Fanny o jag lite kul med Bengt vi ;) Tihi :D

Aah o sen kom mamma med den typ hylla så då fixa vi med den i mitt skåp :)

Imorn är det noprov så ska kke plugga lite till det.

Puss

  

Av Tove - 14 november 2010 14:34

Idag var mamma o jag på köpis. Vi köpte:

en farsdags present till pappa

ett par knästrumpor

ett par skor

ett hänglås

&

ett ländtäcke!! :D

Aah det var det, nu ska man försöka hitta nån som vill hitta på nåt men det verkar lite svårt det för ingen svarar på sms typ "/

Får se hur det blir...

puss

Av Tove - 13 november 2010 09:01

aah idag var man uppe rätt så tidigt då, vid åtta :) Jag har varit nere o kollat på teven me mamma men nu sitter jag här uppe vid datorn för det var inge bra på teven ;) Nu vet jag inte riktig vad jag ska göra men blir väl nå mys me marsvinen kke :D

Puss

Juste här är lite bilder som jag knäppte igår på mina underbara marsvin! :D

          

Av Tove - 12 november 2010 21:39

Aah nu ahr jag skaffat nu header o så :)

Tyckte ni den blev bättre elr sämre än den förra?? :D<3puss

Av Tove - 12 november 2010 21:10

Nu har vi varit o ätit, de blev bishops vi åt på :) gottgott :D

Nu kollar mamma tv, pappa sitter vid datorn o jag sitter också vid datorn :)

Vet inte riktigt vad jag sak göra imorn men åker nog till farmor :D aah så blr det nog.

här kommer två bilder på mej o mina systrar :*<3     

Av Tove - 12 november 2010 18:06

Det va först skola idag då o det gick väl bra :) Gympan var tråkig som vanligt o på engelskan pratade vi o så för vi hade vikarie ;) Sen så förberedde vi oss på no lektionen inför no provet, det var inte kul iaf "/

Men sen stack jag till stallet, tråkig grönt kurs kort XD men det här var sista lektionen för på måndag är det prov! Sara ridskolechefen kom o frågade mej om jag ville va med i luciashowen, o stafetthoppa!!! :D FETT KUL DET SKA BLI!!!! :D  Hon hade glömt vilken häst det var jag skulle ha men det får jag väl reda på sen då :)

Nu blire lite mys för jag ska ut o äta me föräldrana! :D<3


Puss

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards