absoluttovee

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Tove - 11 juli 2011 22:09

Men igår så åkte iaf jag och mamma till vårvik och badade, hehe första gången ja va där (aa) De va lite tråkigt för solen försvann typ när vi kom dit o de va kallt i vattnet :P Så de va ingen höjjdarupplevelse direkt :P menmen det funkade de också ;) Sen va ja till Moa, fikade lite där och så :)


Sen fick ja skjuts av mamma till stallet och ja va där me Fanny :) Sen åkte vi hem till henne och jag slaggade där :) Vi hade riktigt roligt! :D Sen idag vaknade vi vid halv tio men låg kvar i sängen till halv elva :P Sen cyklade vi till stallet. I stallet fixade vi allt till Bisse och jag putsade alla mina saker o Fanny putsade sina saker. Sen så städade vi iordning lite grann och sen va vi till köpis o köpte glass och handdukar på ikea :P Men sen åkte ja hem när mamma va klar me mötet. Vi åkte förbi Bodil en sväng för ja hade glömt en bok där ;) 


 imorn blir det att åka till fältis igen! :)


Hörrs hörrni!

Hittar inga bilder på pappas dator..

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards