absoluttovee

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Tove - 7 juli 2011 19:54

Har kommit hem från stallet nu :) Tog bussen hem, duktigt ;) Åkte iväg me pappa och tog ett litet kvällsdopp. Det var kallt men svalkande och efter ett tag skönt! :) Får väl se vad jag hittar på nu, kollar nog lite på tv.Måste bara säga det att jag saknar min älskade Kajsalisa så mycket! Och hon ska vara borta länge till :( Men hon har det bra och det är viktigast! Hörde ifrån henne idag och dom hade det varmt och bra :) Saknar henne nå enormt men jag får stå ut <3 Älskar dej gumman! <3

Av Tove - 7 juli 2011 13:56

Halloj! ;) Sov hos Bodil igår så blev ingen bloggning. På dan va vi på stranden och jag badade en liten snabbis och solade lite och käkade en glass :) Sen åkte jag hem till Bodil och vi fixade i hennes stall me allt och sen tog vi en av hennes shettisar och skulle försöka prova köra honom men vi gick liksom bakom, sen var vi ute och gick med hennes storhäst Ramzes :)


Imorse gick vi upp halv sju så tog vi bussen tio över till kybacka :) Har hoppat på Greta på ridbanan idag, hoppade lite linjer först och sen en liten bana. Hon va duktig och jag är nöjd över henne! :) Nu sitter ja här i cafeterian så ska vi väl se omo de kommer nå folk snart. Sen ikväll åker jag hem så får vi väl se vad som händer imorn, om edt är fint väder åker vi nog och badar och sen på lördag fyller min kusin år :)


Seeeshörrni :)

  Blev en bild på Rulle :)


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards