absoluttovee

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Tove - 5 juli 2011 20:43

Va till Kybacka idag! :) När jag kom dit så var hästmassören där och masserade och grejade nåra av hästarna :) Det var riktigt intressant då jag fick lära mig lite knep ;) Sen åt vi lunch och efter det tog Bodil in David och jag tog in Greta så hoppades vi på att dom ville gå fram idag så vi kunde klättra :) Greta gick snällt hela tiden eftersom David var så snäll :) Vi klättrade för första gången hon och jag och det var ritkigt mysigt <3 fast jobbigt vare! Elin Larsson som har Toyboy och tävlar för GRS kom till stallet idag, supertrevlig tjej! :) Blir nog något ridpass med henne under veckan.

 På onsdag ska jag sova hos Bodil och vi ska köra en av hennes shettisar! ;) så att vi sen kan ta bussen till Kybacka på torsdag :) Ska hoppa på Greta då, tänkte ta nåra linjer och kanske koppla ihop det till en bana :) ! Update om de får ni på torsdag :)



förresten ang. rubriken. Det är så att Greta ska vi ju sälja det har jag ju förstått för jag är ju för lång för henne och dom har henne ju inte till något annat, ska ju träna igång henne och antagligen tävla någon avd. B med henne :) Men efter det ska hon tyvärr säljas :( Förstod ju att det skulle hända men insåg inte förrän idag att den stunden snart är kommen :( Sanna har börjat tömköra henne för att hjälpa mig att hålla igång henne, supersnällt! Men det var då jag förstod att jag kanske inte får ha kvar min lilla polle så länge till..? :( Men ska satsa på att ha så kul som möjligt ända tills hon försvinner(därmed hoppning på torsdag)!!


Får se vad som händer i framtiden..




ingen bild tyvärr för har pappas dator..

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards