absoluttovee

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Tove - 10 juli 2011 09:43

IGÅR & IDAG



Igår så var jag på kalas i Sandviken hos min kusin (bor i Stockholm egentligen men var hos mormor o morfar). Vi åt lite mat och efterätt  såg ut som en supergod tårta men jag åt inte ;) kände liksom inte för det just då. Sen så var vi hem och mamma och jag gick ut på en långpromenad :) Det var skönt ute i den svala luften! Sen kom vi väl hem runt 11 och gick rätt så snart efter det och la oss.

Eftersom att inte persiennerna funkar så vaknade jag flera ggr på morronen för ljuset-.- måste helt klart fixa dom :P Idag hade vi tänkt åka till granngården och köpa hönsnät ;) Vi har inga höns coh sk ainte ha men det är till marsvinen, men det va ju bara det att det var stängt :P Så vi får ta det en annan dag.
Idag blire att hitta på nåt på förmiddan och sen på eftermiddan gå vidare till Moa Björklund eftersom att hon fyller år idag! Grattis ! :D :D

Gårdagens fail:: Gick snabbt och kollade ner men var säker på att öppningen var där men PANG så var den inte där utan jag gick in i en glasvägg så nu har man ett blåmärke på knäet och en bula i pannan ;) Man kan lyckas me mycket hörrni ;) !


Men ses nu måste vi åka och handla frukost! ;)


  Hehe från midsommar :D

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards