absoluttovee

Alla inlägg den 22 januari 2011

Av Tove - 22 januari 2011 21:02

Jag har ju varit hemma hos mormor och morfar idag och vi gick ner på stan och jg köpte två typ tunnikar och ah till Miamiresan. Sen så åkte jag till stallet. Där ryktade jag Robby och jag byggde banan till imorn!

Kajja är här nu, vi har ätit pizza och nu tittar vi lite på tv.

ÄR SÅ TAGGAD TILL IMORN!! :D

Skriver hur det gick imorn :)

En gammal bild på Greta när Ture fortfarande var kvar :)

  

Av Tove - 22 januari 2011 10:04

  

Av Tove - 22 januari 2011 09:45

Vaknade i bra tid imorse vid halv nio. Jag gick upp och sa typ hejdå till pappa som skulle åka på någon skoterträff. Sen så kolla ja lite på tv och sen åt ja frukost. Nu sitter ja här o ska väl fortsätta med det ett tag. Sen ska mamsen och ja åka till mormor och morfar och sen åker vi till stallet där ja ska ta hand om Robby inför imorn. Ska nog hjälpa till lite med att bygga banan också om jag hinner.

Rätt så nice dag tycker ja. Gäller bara att ja håller hypern nere så blir det nog bra ;)

Det blir mycket sommarbilder i mina inlägg nuförtiden men sakanar ju sommarn nå grymt!

    

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni jag ska försöka lägga ut mer bilder?
 Ja såklart!
 Ja om du vill så.
 Nej det är bra som det är.
 Det är bra men det kan alltid bli roligare med mer bilder
 Nej.

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards